زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

::...به کدامین جرم...::


هیچ کس ویرانیم را حس نکرد...

 

 

وسعت تنهائیم را حس نکرد...

 

 

در میان خنده های تلخ من...

 

 

گریه پنهانیم را حس نکرد...

 

 

در هجوم لحظه های بی کسی...

 

 

درد بی کس ماندنم را حس نکرد...

 

 

آن که با آغاز من مانوس بود...

 

 

لحظه پایانیم را حس نکرد

 
نظرات 9 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://301040.blogsky.com

یا حسین...

PorSoratTarin Systeme Upload Iranian شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.irupload.ir

Salam,
Omidvaram haleton khoobe khoob bashe,
Age yevaghti khastid baraye webeton aksio ro internet montasher konid, Upload Centere ma ba balatarin sorate loade aks va Amniyate bala va Emkanate vizhe montazere mizbanie daemie Akshaye shomast.
hatman be site ma sar bezanid.
Movaffagh bashid
PorSoratTarin Systeme Upload Iranian

ستاره یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ http://etefagh1388.blogfa.com

سلام دوست خوبم... خوب هستید ؟ عزاداریهاتون قبول. ممنون که من و کلبم رو قابل دونستین و اومدین ... با افتخار لینکت کردم .. امیدوارم بتونیم برا هم دوستای خوبی باشیم ...

چشم میگم رک و صریح میگم ...

من بطور اتفاقی در اثر یک شیطنت با امید آشنا شدم .... یه اس ام اس به یه شماره نامعلوم زدم و بعدشم زنگ زدم به اون شماره ........ واییییی خدا اون زنگ و شنیدن اون صدا شد همه ی زندگیم .... آنچنان به اون صدا انس گرفتم که دیگه دل کندن از اون صدا محال بود .... شب و روزم شد اون صدا و وجود نازش... باهاش در تماس بودم با اسم و اس و تماس ... تا اینکه دلشو نرم کردم و .... اما بعد چند روز بهم گفت که نامزد داره .... البته قصدش از اول فریب دادن من نبود چون خیلی سخت بود و من به سختی نرمش کردم ....
اما با عشق داغی که داشتم امید رو هم عاشق خودم و وابسته به خودم کردم ...
حالا جفتمون بر سر دو راهی هستیم .... نه پای رفتن داریم نه دل موندن ...
میدونم راهم اشتباهه .. میدونم کارم اشتباهه ... تا بحال بارها باهاش خداحافظی کردم ولی به ۲۴ ساعت نکشیده و خودم رو دوباره کنارش دیدم ...

اگه بیشتر خواستی بدونی بگو تا بازم برات بگم .... ممنون که قصد کمک بهم رو داری ...

منتظر نظراتت هستم دوست خوبم ...

آرزومند آرزوهای قشنگت (ستاره)

ستاره دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ http://etefagh1388.blogfa.com

سلام ... صبحتون بخیر...

چه کمکی از دستم بر می یاد در ساختن وبتون ؟

بگید تا کمکتون کنم ....

mahdiye دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

in neveshte kheyli aali bood
vasfe halo ruze mane
kheyli ghashang bood

ستاره چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://etefagh1388.blogfa.com

سلام عزیزم....... چشم کمکت میکنم ولی فعلا شرایط روحی خوبی ندارم....

2 روزه که امید منو با تمام خاطرات قشنگم تنها رها کرده و رفته .....

چه شب رو روزهایی که به پای عشقش عذاب کشیدم ......... چه شبهایی که اون تو بغل نامزدش بود. من بودم و تنهایی های اتاقم......... من بودم اشک و ناله و آه .......

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا وقتی یادم می یاد دلم میخواد بمیرم ......

ولی حتی ارزش یه خداحافظی هم نداشتمممممممممممممم ....... دلم براش تنگ شدهههههههههههههههههههههههههه...... دارم دق میکنم ...... بیا پیشم بگو چکار کنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ؟؟؟؟؟//

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من امیدمو میخوام . چرا اون سر راهم گذاشتی؟؟؟؟؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

maryam پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

وقتی اونی که دوسش داری بهت میگه تا اخر دنیا باهاتم تازه میفهمی که دنیا فقط دوروزه؟؟؟موفق باشی دوست عزیز.

معصومه شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام ستاره عزیزم
من مطلبهات رو هنوز به طور کامل نخوندم ولی به طور کامل درکت میکنم
چون خودم گرفتار همچین وضعی شدم
و۱۰ سال درگیرش بودم
من و کسی و که خیلی دوستش داشتم . دارم به طور ناگهانی ودقیقا مثل تو بدون خداحافظی رها شدم
با خاطرات بسیار خوبی که باهاش داشتم تنهاییم رو تحمل کردم. براش هذ ذوز نامه نوشتم
تو خیالم باهاش زندگی کردم
۵ سال منتظرش شدم برگرده
هر روز براش پیغام گذاشتم بی هیچ جوابی....
و مجبور به ازدواج شدم
با وجودیکه همسر فوق العاده ای دارم ولی بهش احساسی نداشتم
و حتی در زمان ازدواج تا حالا به نوشتنهام ادامه دادم
و به پیغامهام ادامه دادم
فراموشش نکردم و تو ذهنم با اون زندگی کردم....
و هنوز به این کارم ادامه میدم
چون به عشقم ایمان دارم و دوستش دارم
اونو همیشه واسه خودت تازه نگه دار حتی اگه فیزیکی نباشه روحش با توئه
شک نکن
تو هم روحت رو به اون بده
دریغ نکن
به قسمتت ایمان داشته باش و باهاش مبارزه نکن
فقط کاری رو که میتونی انجام بده
....

saha چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

man sabegheye ziyadi dar eshgho asheghi nadashtam vali vaghan in neveshtehatun va aksa ziba bud kheyliiiiiiii,mamnun az shoma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد