زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

اس ام اس فلسفی و جملات زیبا

به کسی عشق بورز که لایق عشق باشه ، نه کسی که تشنه ی عشقه
چون کسی که نشته است یه روزی سیراب میشه . . .

****************

جرج آلن: اگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند،می‌شکنند

****************

انسان بودن یعنی این که وقتی با کسی مشتاقانه کوهی رو بالا رفتی اما رو قله حس کردی که ازش بی نیاز شدی یادت نره که اون پایین چقدر بهش نیاز داشتی

****************

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن


****************

یاد گرفتم که : 1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند. 2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند . 3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود . 4. تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم


****************

همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند، اما تمام شادی ها و پیشرفتها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید

****************

****************

فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

****************

آموخته ام که نمی توانم احساسم را انتخاب کنم، اما می توانم نحوه برخورد با آنرا انتخاب کنم

****************

برای انسانهای بزرگ بن بست وجود ندارد. چون بر این باورند که: یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت

****************

فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://namin-rayaneh.blogfa.com

سلام.
وب خیلی خوبی دارین.به منم سر بزنین.تا شما رو لینک کنم.
شما هم می تونید منو با نام نمین رایانه لینک کنید.

sina یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

salam
khaste nabashin
jomalatetoon kheili ghashange
vaghean kheili bahashoon hal kardam

mrc

sanaz دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://sozdilek.blogfa.com

سلام وبلاک قشنگی دارید از جملات قشنگتون ممنونم به وبلاگ من هم سری بزنید

مرجان چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.marjanbala.blogfa.com

سلام..وبتون خیلی خیلی جالب و خوندنیه...خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

سلمان شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://salman0011.blogfa.com

سلام داداش وبلاگ بسیار شاعرانه ای دارید خیلی زیباست من که واقه تا به حال همچین وبلاگ شاعرانه ای ندیده ام راستی اگه افتخار دادی یه سری هم به من بزن منتظرتم واگه دوست داشتی منا با این ادرس لینگ کن عاشقانه دوستت دارم
لینگ کردی خبرکن تا منم شما را لینگ کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد