زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

اس ام اس خنده دار و سرکاری مهر ماه 89

 اس ام اس جدید sms-jok.royablog.ir

با سلام! نظر به اینکه جنابعالی تا کنون در کلیه امور زندگی ریده اید شرکت ایزی لایف پوشک مخصوص بزرگسالان را با تخفیف ویژه به شما عرضه میکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


در بین امور ممکن الذکر

گفتم که کنم اشارتی بکر

اما همه وقت مشکلم بود

اسهال قلم یبوست فکر   

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


اول دبستان خواندید آن مرد آمد

سالها گذشت و ترشیده شدید


 و آن مرتیکه هنوز نیامده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

شنیده بودم که میگن خوشگلا بی وفا هستن

.
.
آخه تو که زشتی  دیگه چــــــ ــ ــ ـرا ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

شتر و گاو و میمون داشتن باهم بحث می کردن

شتره میگه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

گاوه میگه منم شیر میدم
.
.

آخه توام یه چیزی بگو آبروت رفت ت ت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

آتش‌نشان‌ها/ درنگ!/ ترا به چکمه‌هایتان/ ترا به برق کلاهتان/ قلب مشتعلم را/ با ملایمت خاموش کنید

روز آتشنشان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

آتشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه
روز آتش نشان مبارک

 بقیه در ادامه مطلب

اس ام اس خنده دار و سرکاری مهر ماه 89

 اس ام اس جدید sms-jok.royablog.ir

با سلام! نظر به اینکه جنابعالی تا کنون در کلیه امور زندگی ریده اید شرکت ایزی لایف پوشک مخصوص بزرگسالان را با تخفیف ویژه به شما عرضه میکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


در بین امور ممکن الذکر

گفتم که کنم اشارتی بکر

اما همه وقت مشکلم بود

اسهال قلم یبوست فکر   

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


اول دبستان خواندید آن مرد آمد

سالها گذشت و ترشیده شدید


 و آن مرتیکه هنوز نیامده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

شنیده بودم که میگن خوشگلا بی وفا هستن

.
.
آخه تو که زشتی  دیگه چــــــ ــ ــ ـرا ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

شتر و گاو و میمون داشتن باهم بحث می کردن

شتره میگه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

گاوه میگه منم شیر میدم
.
.

آخه توام یه چیزی بگو آبروت رفت ت ت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

آتش‌نشان‌ها/ درنگ!/ ترا به چکمه‌هایتان/ ترا به برق کلاهتان/ قلب مشتعلم را/ با ملایمت خاموش کنید

روز آتشنشان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

آتشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه
روز آتش نشان مبارک

 بقیه در ادامه مطلب

 سری قبلی اس ام اس های سرکاری:

 

اس ام اس جدید مهرماه ۸۹

 

اس ام  اس خنده دار sms-jok.royablog.ir

 

غضنفر یتیم خونه میزنه.

.

.

.

 روز اول جلسه اولیا و مربیان میذاره

 

کمبود محبت شدید:نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه

 

 

 

من همش گفـته بودم شکـل توپیدا نمیشه

 

 

 

هـیچ کسی مثـال تو خوشـگـل وزیبـا نمیشه

میدونـی چـرا میگـم که توتـکی مثال ماه

سرکاری, مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه

 

 

 

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟

میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

 



اگر آن داف شیرازی به دست آرد دل ما را

به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را

 

!

به غضنفر میگن منشور کوروش رو به ایران آوردن چه پیامی دارید؟ … میگه فقط میخوام بگم منشور خان اندندندندی؟؟؟

 

عشق و عاشقی کمرنگ شده

محبت آهنگ شده ،

دوستی تکزنگ شده ،

مگه بین من و تو جنگ شده ،

نامرد دلم برات تنگ شده.

O < — <
0//|0/ | /0
][ |  (  )  ( )][
/  /   /   /  /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

تست  ازدواج غضنفر از زنش:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی؟

نیست ، نیست ، به جون خودم نیست ، گیر دادی میگم نیست ، خب چیکار کنم نیست ، عجب آدمیه میگم نیست ، باور کن لنگت تو دنیا نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست حتی سیلاب پاکستان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://box.pix2ir.com

*** افزایش آمار بازدید شما کاملا رایگان و تضمینی ***
اگر دوست دارید آمار بازدید سایت و وبلاگ خود را افزایش بدید حتما از سیستم تبادل لینک سایت پیکس تو آی آر لینک استفاده کنید.
*** برای خواندن توضیحات بیشتر به صفحه اصلی و سپس قسمت راهنما مراجعه کنید ***
http://box.pix2ir.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد