زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

اس ام اس میلاد امام زمان (عج) - اس ام اس نیمه ی شعبان

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی / چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام، دوباره صبح، ظهر، نه غروب شد نیامدی وعده دیدار نزدیک است یاران مژده باد روز وصلش میرسد، ایام هجران میرود دامن پر از ستاره کنم شب ز اشک چشم، چون بنگرم به ماه و کنم یاد روی تو محض یار مهربان آن مونس و آرام جان ناله از دل سر دهم و زهجر او اشکم روان کوری اگر ز عیسی چشمش بشد سلامت، بر جمله درد عالم مهدی بود شفایی ای منتظر، غمگین مباش قدری تحمل بیشتر / گردی به پا شد از افق گویا سواری میرسد فنون سبز نمازم به التماس در آمد چه میشود که مرا خیری از دعای تو باشد بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات / تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات آقا بیا به خاطر باران ظهور کن، ما را از این هوای سراسیمه دور کن سوگند به هر چهارده آیه نور، سوگند به زخم های سرشار غرور، آخر شب سرد ما سحر میگردد، مهدی به میان شیعه برمیگردد به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام عزیز وبلاگت قشنگه مطالبت هم پر محتوی هست اما یکم قالبت ضعیفه اما در کل خوبه منم وب سایت دارم سایت دوستیابی هست اگه میشه منو لینک کن با اسم دوستیابی موفق باشی
http://www.hamsokhan.com

دختری یکه و تنها وخسته از دنیا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام ای مالک این وبلاگ قشنگ . من یه دخترم . فکر می کنم تو پسر باشی . چون پسری شاید احساس مرا درک نکنی . من تنهام تنهای تنها . از این دنیا خسته ام . اگه از خدا نمی ترسیدم تا حالا هزار باره خودم رو کشته بودم . بی کسم تنهام . خسته از این دنیام . از ادم هایی که بی احساسن . الان که دارم برات می نویسم صفحه کلیدم خیس از اشکامه چشام تار میبینه و درست نمیفهمم چی می نویسم . ولی اینو حس میکنم که شما خیلی ادم صادقی هستی . من ایمیل و وبلاگ ندارم ولی شمارمو برات مینویسم اگه دوست داشتی با هم درد و دل کنیم . یه وقت فکر بدی نکنیا از این حرفم منظوری نداشتم . برادرم که هیچ وقت منو نفهمید شاید تو بتونی برادر دوم من باشی . من از یزد برات می نویسم . امیدوارم هیچ وقت تنها نشی . اگه خواستی زنگ بزنی بعد از نیمه شب زنگ بزن چو تو طول روز گوشیم خاموشه . ۰۹۱۳۷۲۳۰۱۸۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد