زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

جملات عاشقانه

رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
اگر شبی فانوس نفسهای من خاموش شد ، اگر به حجله آشنایی ، برخوردی وعده ای به تو گفتند ، کبوترت در حسرت پرکشیدن پر پر زد ! تو حرفشان راباورنکن ! تمام این سالها کنارمن بودی ! کنار دلتنگی دفاترم ! درگلدان چینی
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
آنجه را که دوست داری بدست آور وگرنه مجبور میشوی آنجه را که دوست نداری تحمل کنی . همیشه باور داشته باش که خدا تو را فراموش نمی کند حتی اگر تو او را فراموش کرده باشی
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
نگاهت را به کسی دوز که قلبش برای تو بتپه چشمانت را با نگاه کسی اشنا کن که زندگی را درک کرده باشه سرت را روی شانه های کسی بگذار که از صدای تپشهای قلبت تو را بشناسه آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی ریاترین باشه لبخندت را نثار کسی کن که دل به زمین نداده باشه رویایت رو با چهره ی کسی تصویر کن که زیبایی را احساس کرده باشه چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده باشه اما عاشق کسی باش که تک تک سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بازیا از چشمت جاری میشه -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
بعضی ها وقتی کاری داشته باشند دوستت هستند بعضی ها وقتی گیر می کنند دوستت هستند بعضی ها نیستند و وقتی هم هستند بهتر است نباشند بعضی ها نیستند و ادای بودن در می آورند بعضی ها در عین بودن هرگز نیستند بعضی های دیگر هم به طور کلی هستند ولی آدم نیستند آنهای دیگری هم که آدم هستند نیستند
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
خسته شدم می خواهم در آغوش گرمت آرام گیرم.خسته شدم بس که از سرما لرزیدم... بس که این کوره راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم زخم پاهایم به من میخندد... خسته شدم بس که تنها دویدم... اشک گونه هایم را پاک کن و بر پیشانیم بوسه بزن... می خواهم با تو گریه کنم ... خسته شدم بس که... تنها گریه کردم... می خواهم دستهایم را به گردنت بیاویزم و شانه هایت را ببوسم...خسته شدم بس که تنها ایستادم
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
یک نفر ..... یک جایی..... تمام رویاهاش لبخند توست و زمانی که به تو فکر می‌کنه احساس می‌کنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یک نفر ..... یک جایی..... در حال فکر کردن به توست -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروی. دو تا دست داد تا نگه داری. دو گوش برای شنیدن و دو چشم برای دیدن داد ولی چرا فقط یک قلب به تو داد؟ چون قلب دوم تو رو به کس دیگری داد تا تو آن را پیدا کنی
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
باز هم غم عشق و ناله جدایی در من فغان کردنمی دانم آیا آب عشقی پیدا خواهد شدکه این آتش را در من خاموش کندگر این آب پیدا نشد این آتش در من چه خواهد کردمرا خواهد سوزاندولی من از خدا می خواهم که این آتش آتش عشق تو باشدخدایا! ما اگر بد کنیم،تو را بنده های خوب بسیار است، تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
خوشبختی بر سه ستون استوار است: فراموش کردن غم های گذشته، فراموش نکردن عبرت های گذشته، غنیمت شمردن حال و امیدوار بودن به آینده
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
مهم این نیست که قطره باشی یا اقیانوس، مهم این است که آسمان در تو منعکس شود.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
لازمه ی خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست، بلکه حذف کردن افکار کهنه است، افکاری که به هیچ دردی نمی خورند.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
اگه تو خدا را فراموش کردی این رو بدون اون هرگز تو رو فرا موش نمی کنه چون دوست داره
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
خوشبختی و بدبختی برای یه مرد شجاع مثل دست راست و چپش می مونه . اون هر دوشونو به کار می‌بره
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
مردم به همان اندازه خوشبخت اند که خودشان تصمیم میگیرند. خوشبختی به سراغ کسی میرود که فرصت اندیشیدن در مورد بدبختی را نداشته باشد. دریا باش که اگر کسی سنگی به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
اگر نماز گزار بداند که چقدر از رحمت الهی او را فرا گرفته هرگز سر از سجده بر نمی دارد... بسیج قزوین -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
چه بسا اشخاصی که تنها با طنین کلنگ گورکن از خواب غفلت بیدار می شوند. ناپلون بناپارت
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
عشق را دوست دارم ولی نه در قفسبوس را دوست دارم نه در هوستو را دوست دارم تا آخرین نفس

نظرات 42 + ارسال نظر
الی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام دوست من
وبلاگ خوبی دارید
از اول تا انتهاش رو خوندم
ولی ناراحت شدم که با شهر من و مردمش شوخی کردید
اونم شوخی ای که مربوط به نماز و سجده در درگاه خداست
چشم ها را باید شست/جور دیگر باید دید
من هرگز به خودم اجازه نمیدم که توی وبلاگم به قومیتی توهین کنم
البته ادرس وبلاگم رو واستون ننوشتم ولی اینو می گم اگر از یه شخص توی فسا خوبی دیدم دلیل نمیشه همه مردم اونجا خوب باشن واگر از یه نفر یه کار منفی سر زد دلیل نمیشه بگم کل فسا آدم های بدی هستن
امیدوارم تجدید نظر کنید.

alireza چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

وب خوبی داری.

ali چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

ممنون

مجید چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

دمت گرم بسیار زیبا وقشنگ بود مرسییییییییییییییییییییییییییی

سینا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://sad-pand.blogfa.com

سلام دوست من
جمله ای که نوشته بودی این جمله (اگر نماز گزار بداند که چقدر از رحمت الهی او را فرا گرفته هرگز سر از سجده بر نمی دارد... بسیج قزوین)از امامان معصوم هست
به نظرم این بی ادبی بود که نوشتی بسیج قزوین
امیدوارم درستش کنی
از بقیه مطالب خوبتون ممنونم

meri یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://meri734.persianblog.ir

سلام وب باحالی داری به درد میخوره

حالا هر کی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

اینج چرا شکلک نداره؟؟!

حامد جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

وصال مدفن عشق است. افلاطون

مونا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام دوست خوبم وبت خیلی باحاله من که تا آخر خوندمش
جملاتی هم که نوشتی تو وبت خیلی به دردم خورد
در کل خیلی عالی بود

shenita چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.ideals.mihanblog.com

binazire aliye rasti eydet mobarak be manam besari khili khosh hal misham pas bia

فاطمه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

خیلی ممنوووون خدا قوت

سحر سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

عالی بودمٍٍEرsی

ستاره دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://eshghhamimirand.blogfa.com

سلام بر شما وب فوق العاده ای دارید.به منم سر بزنید.

نارین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییی

... شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://...

جملاتی زیبا ژر معنی صادقانه ولی بعضی وقت ها جگرسوز...مرسی

الهه جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

بروگم شوبااین مزخرفات داری چرندمیگی حاک توسرت کنن به ایناهم میگن جمله به جون خودم حالم بدشد

لیدا جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

افرین به خلاقیت شما

مینا جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

عاشق..........................................................................................................................................یه نفرم راستی یادم اومد...............................................ازتون ممنونم

حمیدرضا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://000

روزگار برخلاف آرزوهیم گذشت/////منو یاد فیروزه انداختی خیلی دوستش داشتم ولی نامردی کرد هنوز نمی تونم باور کنم که جواب رد بهم داده//// چقدر سخته آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو ندارههههههههههه

حمید رضا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

یادم رفت بهت بگم رد صورت تمایل بهم زنگ بزن ۰۹۱۳۲۰۵۹۷۸۸

شاید بدانم سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

مذرت میخوان اما باید بگم وقتی میخوای جملاتی زیبا بنوسیس اندکی تامل کن و مطمئن شو بار ادبی دارند بعد بنویس.

یک دوست دور چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام خیلی خوب بود

arezoo شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://bia2aziz.blogfa.com

سلام.
اومدم
بگم
یادت
نره
بهم
سر
بزنی

hasti دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

وبت عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
من که موندم چطوری ازت تشکر کنم
البته من چندتا از جمله هاتو کپی کردک واسه دل شکسته ی خودم
میترسم که راضی نباشی
ولی خواهشی که دارم اینه که راضی باش اخه ما که این همه گناه داریم دیگه نذار دین دیگه ای هم به گردنم باشه

رامین چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

خیلی جملات توپی بود حال کردم !

مهتاب سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://mahtab7481.blogfa.com

سلام مطالب زیبایی بود خوشحال میشم به منم سری بزنی و لطفا منو لینک کن

سحر جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://etemad.rozblog.com/

سلام جملات زیبایی هستند با اجازه از چند تا از آنها استفاده کردم به منم سر بزنید و عیوب من و بگید.

ماریا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.4215.blogfa.com

سلام وب خیلی باحال داری دوست داشتی بهمن هم سربزن خوشحال می شم

rosamond جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ق.ظ http://www.bella71.blogfa.com

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم
این جمله اشکم رو دراورد!

asma جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

خوب بود عزیزم

خوشکل دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

عزیزم وب تو خیلی قشنگه ولی بعضی آدما جنبه ندارن بی خیال برو خوش باش

حامی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.lorboy69.blogfa.com

سلام خیلی خوب بودن چنتاشو کپی کردم

ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام. با الی موافقم. دپرس

جودی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

عاشقتم

مهسا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ

mamnoon /kheili ghashang bood/moafagh bashi

نجمه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

خیلی جالب بود
مرسی

mohade3 چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://mohadeseh77.blogfa.com

سلام دمت گرم خیلی حال کردم اگه تونستی بهمن سر بزن.پس فعلابای.

ladan دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام وبلاگ بسیار خوبی دارین موفق باشید..

فاطمه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام ُ وب قشنگی دارید لذت بردم . موفق و پیروز باشید

سوگند جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://jassmine.blogsky.com

وبتون خیلی عالی و بی نظیره تا حالا وب به این باحالی ندیده بودم ای ول دارید خداییش

rezasj دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.rezasj1375.blogfa.com

salam vebet bahale vali dar vaghe damet gharm be manam sar bezan

بیتا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ http://bita-behdad.blogfa.com

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد