زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

غلامعلی شکوهیان - فسا

دل خسته ام از این اتاق چند در چند

یک آسمان چندست آقا؟ با ل وپر چند؟

آقا اجازه !عید یعنی چه، چه روزی

من از پدر پرسیده ام دیروز هر چند

او هم نمی داند حساب روزو شب را

می پرسد از من خواب راحت تا سحر چند

تا اینکه سهم هر کسی یک لقمه باشد

اکرم بگو دست پدر تقسیم بر چند

می پرسد از من حاصل عمر خودش را

می گویمش اندوه ما را ضربدر چند

نظرات 2 + ارسال نظر
yashar پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

بلقیس دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام برآقای شکوهیان!
خیلی وقت بود کاری از شما ندیده بودم.خوشحال شدم .خاطرات بندرعباس رافراموش نمی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد