زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

به او بگویید

به او بگویید دوستش دارم با صدایی آهسته

آهسته تر از صدای بال پروانه ها

به او بگویید دوستش دارم با صدایی بلند

بلند تر از صدای پرواز کبوتران عاشق

به او بگویید دوستش دارم با هیچ صدایی

چون فریاد دوستت دارم

نیاز به صدای بلند یا کوتاه ندارد

فریاد دوستت دارم را

میتوان با تپش یک قلب به تمام جهانیان رساند

پس بگذار بدون هیچ شرمی بگویم

«دوستت دارم»

نظرات 4 + ارسال نظر
علی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام عزیز
نمیدونم چی بگم کاش بیشتر فکر میکردیم این مشکلات مال همه ی ما جووناست واسه خودمون متاسف میشم.بیا سراغم پرامو چیدن...

مرتضی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.zigzag.blogsky.com

سلام داش اسماعیل
وبلاگت خیلی قشنگه لینکت میکنم
تو هم دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن
www.zigzag.blogsky.com

الی چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

خیییییییییلی قشنگ بود.ای کاش میشد به شما ژسرا گفت که ... ولی حیف که بی جنبه اید
من به عشقم گفتم دوستش دارم و حالا دارم با دوریش می سوزمو و میسازم

خوشبخت پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

ممنون از مطالب خیلی قشنگتون
من به عشقم گفتم دوسش دارم و اون حالا مال منه....
با یه دنیا مهربونی و دلبری
خدایا تو بهترینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد