زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

کاش می شد خالی از تشویش شد

کاش می شد خالی از تشویش شد
برگ سبز تحفه درویش شد
کاش تا دل می گرفت و می شکست
عشق می امد کنارش می نشست
کاش من هم یک قناری می شدم
در تب آواز جاری می شدم
بال در بال کبوتر می زدم
آن طرفتر ها کمی سر می زدم
با قناری ها غزل خوان می شدم
پشت هر اواز پنهان می شدم
آی مردم ! من غریبستانی ام
امتداد لحظه ی بارانی ام
شهر من آن سوتر از پروانه هاست
در حریم آبی افسانه هاست
شهر من بوی تغزل می ده
دهر که می آید به او گل می دهد
دشت های سبز و وسعتهای ناب
نسترن، نرگس، شقایق ، آفتاب

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.jabe.ir

دوست عزیز وبلاگ جالبی داری، اگر واسه وبلاگت عکس لازم داشتی می تونی به جعبه سر بزنی

موفق و پایدار باشید

سها چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

خیلی قشنگ بود و واقعا بازم زیبا بود

mitra یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://mitra3031.blogfa.com

سلام،خیلی قشنگ بود.دوست داشتی به منم سر بزن.خوشحال میشم یادگاری بذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد