زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

برای او که وسعت قلبش به اندازه ی تمام عاشقانه های روی زمین است .

کنار آشیان تو من آشیانه می کنم

فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سوال میکند برای چه تو زنده ای

برای زندگی خود تو را بهانه می کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید که با جملات زیبایی که درون اون هست دوچندان زیبا شده است
موفق باشید

عاشق غرق در رویا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

نمیدونم به من فکر می کنه یانه اما هر وقت یاد خاطره هام باهاش می افتم دلم بی قرار می شه الهی هیچ کس عشق بی ثمر نداشته باشه نمی گم عشق بده خیلی هم خوبه چون حداقل ادم بهانه ای برای زندگی کردن داره و خودش رو با رویاهاش گول میزنه دنیا رو یه جور دیگه میبینه بدی ها رو نمیبینه همه چیزو قشنگ میبینه اما بدیش اینه که اول روحش میمیره بعد هم ازدرد دوری جسمش میمیره بعد خیلی زود از خاطره ها بیرون میره درحالی که اون هنوز زندست و به یاد عشقش زیر خروارها خاک باقلبش نفس میکشه برام دعا کنید چون نمیخوام بمیرم زود از حافظه ها پاک بشم میخوام روی زمین با تمام وجودم کنار اون نفس بکشم تقدیم به همه عاشقا برای سلامتی اقا امام زمان صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد