زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

ز عشق هیچ ندانی

با تو گفتم ز عشق

دیدم ز عشق هیچ ندانی

باتو گفتم ز مهر

دیدم زمهر جدایی

با تو گفتم ز غم

دیدم ز غم رهایی

با تو گفتم ز حس

دیدم ز احساس هیچ ندانی

تو کیستی که ز مهر جدایی

تو کیستی که از غم رهایی

تو کیستی که ازاحساس هیچ ندانی

تو سنگی که از عشق هیچ ندانی

فقط سنگ است که از احساس هیچ نداند

فقط سنگ است که ازعشق هیچ نداند

 فقط سنگ است که از مهر جداست

فقط سنگ است که ازغم رهاست

دیشب صدایت قلبت را شنیدم
دیشب صدای نجوایت را شنیدم

دیشب فریادت را می شنیدم
دیشب اشک قلبت را دیدم دیشب نگاه التماس امیزت را دیدم
تو در کنارم نبودی ولی احساس بودنت با من بود
تو با من نبودی اما فکرت با من بود تو به من فکر میکردی
ومن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد