زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

دردناک ترین درس زندگی

در زندگی گاهی پیش می آید که کسانی را دوست داریم اما آنها ما را دوست ندارند در واقع آنها به عشق ما نیازی ندارند این یکی از دردناک ترین درس های زندگی است .
نظرات 5 + ارسال نظر
زیتون شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ

چه زود زندگی این درس دردناک و به من داد ... کاش انقدر کلاسامو جهشی نمیخوندم !!!

نا شناس دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

نباید کسی رو که به عشقت احتیاجی نداره دوس داشته باشه خیلی مسخرست که بخای عشقتو تحمیل کنی با کمی تمرین میشه عاشق نبود...

tina چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

in ensane ke ashegh mishe ensane bedune eshgh va endegiye bedune eshgh mani nadare aslan vojud nadare asheghi dust dashtan yek nafar bishtar az khodete asheghi hese ghashnge zendegiye asheghi tahmil kardan eshgh nis in negahe eshtebahe ma be eshgho asheghiye

محمد جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

منم این درس و چشیدم ولی اگر اعتقاد به خدا داشته باشید خیلی سخت نیست
باور کنید

مهسا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

این درس خیلی سخت و غیر قابل باور که کسی که این همه بهش عشق دادی یک تیکه سنگ باشه اگه کسی بفهمه من چی کشیدم حتما باور میکنه حق دارم بعد از اون بزنم تا زده نشم بکشم تا کشته نشم خورد کنم تا خورد نشم من فقط تو ۱۹ سالگی فهمیدم تا گرگ شم خیلی سخته اونی که نیستی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد