زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

فرشته ایی تو

دوستت دارم!!

عزیزم تو جاده ی فدا شدن اون که هرگز نمی شه خسته منم

اونیکه با صد امید و آرزو دلش و بسته به عشق تو منم

آخه تو پاک و نجیبی یه احساس عجیبی نکنه فرشته ایی تو

تا ندای عشق رسید بر من  شوق  زندگی دمید بر من

می خوام تو دریای چشات تا جون دارم شنا کنم

می خوام حساب خودم و از عاشق ها جدا کنم

فدا شدن برای تو دلیل زنده بود نه

می خوام عشق و جنونم وارد قصه ها کنم

آخه تو پاک و نجیبی تو یه احساس عجیبی نکنه فرشته ایی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد