زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

عشق یعنی ...

عشق یعنی ...

عشق یعنی لحظه‌های التهاب ... عشق یعنی لحظه‌های ناب ناب ؛ 

عشق یعنی همچو من شیدا شدن ... عشق یعنی قطره و دریا شدن ؛

عشق یعنی دیده بر در دوختن ... عشق یعنی در فراقش سوختن .

اگه

اگه میدونستی انتظار دیدنت چه مجازاتی است

شاید دیگر چشم بر هم نمی گذاشتی

چقدر سخته

چقدر سخته وقتی تو زندان عاشقی گرفتار شدی و ازت پرسیدن جرمت چیه ؟؟؟ بگی : عشق ...

چقدر سخته کادوی تولدت که همیشه کلی واست عزیزه ، بی وفایی باشه ...

چقدر سخته کسی که دلت رو اسیر کرده جواب نگاه عاشقانت رو نده ...

چقدر سخته عاشق کسی باشی که از عشق چیزی نمی دونه ...

ولی سخت تر از همه اینه که تو جاده های عاشقی به تابلوی عبور ممنوع بخوری ...

به همون تابلویی که هزاران قلب عاشق رو پشت خودش نگه داشته ..... عشق ممنوع !!!

ماه و نابینا

نابینا گفت : دوستت دارم .

ماه گفت : تو که مرا نمیبینی ... چگونه مرا دوست داری ؟

نابینا گفت : اگر می دیدم عاشق زیباییت میشدم ... اما اکنون عاشق خودت هستم .

هرگز ...

هرگز دستی را نگیر ، وقتی قصد شکستن قلبش را داری ...

هرگز به چشمانی نگاه نکن ، وقتی قصد دروغ گفتن داری ...

هرگز به کسی نگو که تنها اوست ، وقتی که در ذهنت به دیگری فکر میکنی ...

هرگز قلبی را قفل نکن ، وقتی کلیدش را نداری .

نمی دانم

نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که ... هرگز پاره نشود

بـرچـه گلـی بـنویـسم که ... هـرگز پرپر نشـود

بـر چه دیواری بنویسم که ...  هرگز پاک نشود

بـر چه آبـی بنویسم که ... هـرگز گل آلود نشود

و سرانجام

بـر چه قلـبی بنویسم که ... هـرگز سـنگ نشود !!!

مدرسه ی ...

درکلاس محبت پشت نیمکت های صمیمیت درس عشق ودوستی ویکی شدن راآغازکردیم

حال به آخرین درسش رسیدیم

درسیکه خوبست توهم آن رابدانی

عشق باید ورزید به همسفر زندگی و بایدماندگار بود در قلب یاران

پس ... ای دوست! ای مهربان! ای همسفر!

همیشه به یاد تو خواهم بود و هیچ گاه تو را فراموش نخواهم کرد .

کی با اشکای تو یه اسمون ستاره ساخت ... کی بود که به نگاه تو دلش رو عاشقونه باخت

کی بود که با نگاه تو ، خواب و خیال عشق و دید ... کی بود که تنها واسه تو از همه دنیا دل برید

نگو کی بود ، کجایی بود ، اونکه برات دیوونه بود ... رو خط به خط زندگیش از عشق تو نشونه بود

من بودم اونکه دلشو ساده به پای تو گذاشت ... اونکه واسش بودن تو به غیر غم چیزی نداشت

فقط یه بار امتحانش کردم

به من می گفت: آنقدردوستت دارم که اگر بگویی بمیر ، می میرم ... باورم نمی شد...

فقط یک امتحان ساده بود ...  به او گفتم بمیر ...

سالهاست در تنهایی به سرمی برم ... کاش امتحانش نمی کردم !!!

کاش ...

کاش  قلبم درد تنهایی نداشت ... سینه ام هرگز پریشانی نداشت

کاش  برگهای آخر تقویم عشق ... حرفی از یک روز بارانی نداشت

کاش  می شد راه سخت عشق را  ... بی خطر پیمود و قربانی نداشت .  

  


burn











.

.

.

آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد

.

.

.

.

.

کاش می آمد و از دور تماشا میکرد

.

.

. 

 

 

 حرف آخر -<---- چشم هایت به من آموخت که با آخرین نگاه  ، اولین رنج آغاز میشود   .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد