زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

برایه هر که دوست داری بنویس؟......... دوستت دارم

در خواب ناز بودم شبی
دیدم کسی در می زند
در را گشودم روی او

دیدم غم است در می زند
ای دوستان بی وفا
از غم بیاموزید وفا
غم با همه بیگانگی
هر شب به من سر می زند
نظرات 1 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عشقم
همیشه به یادتم و هرگز به کسی دیگه به جز تو فکر نخواهم کرد
برگرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد