زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

فریاد

اومد که فریاد بزنه
اما دیگه نایی نداشت
خواست بمونم پیشش ولی
تو قلب اون جایی نداشت
آی دختره آی بی وفا
آی تو که تنهام می ذاری
تو قاب عکست جای من
عکس کیو می خوای بذاری
برو برو که مثل تو
زیاد تو دنیا واسم
برو برو ولی بدون که تا ابد
جایی نداری تو دلم
زدم به سیم آخرو
گفتم ولش کن بی خیال
اون واسه من یار نمی شه
بی خیال این عشق محال
گفتم توی مرام ما
منت کشی نیست با مرام
می خواد بره خوب به درک
همینی که هست ختم کلام
برو برو که مثل تو
زیاد تو دنیا واسم
برو برو ولی بدون که تا ابد
جایی نداری تو دلم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد