زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

خلوت خاموش

همه ی شعرها و متنها  رو بخونین مطمئنم خوشتون میاد :

مرا دیوانه می سازد نگاهش

                                                فغان از این نگاه گاه گاهش

لب او گر چه خاموش است لیکن

                                              سخن هاست پنهان در نگاهش

........................................

قسم خوردم ، قسم خورده می مانم

                                                  چون عشق تو گفته ام یار تو خواهم ماند

ما را هراسی نیست از بی وفایی

                                             گر تو بی وفایی کنی من وفادار خواهم ماند

بیا و سوگند یاد کن که چون مجنون عاشق

                                             که تا زنده ای به عشق لیلی وفادار خواهی ماند

........................................

اینو به یکی میگم که خیلی بی وفاست

تو که قصد جدایی کرده بودی

                                          خیال بی وفایی کرده بودی

چرا با این دل من

                                         زمانی آشنایی کرده بودی؟

........................................

تو را می خوانم

با بغض کال ، در پناه یک التماس بارانی تو را می خوانم.

در لابه لای دامن پر چین شب با حضور مهتاب و فلم تو را می خوانم.

تو را میخوانم تا که اگر آمدنت نزدیک است بگو تا زمین و زمان را فرش راهت کنم .

........................................

این یکی واقعآ با حاله :


غم تنها ترین تنهای دنیا

                                تویی زیباترین زیبای دنیا

تو مثل امید یک قناری

                               قراری بر دل هر بی قراری

منم یلدای بی پایان عاشق

                                تو بودی مرحم زخم شقایق

تویی لالایی خواب خوش آواز

                                بالم را مشکن در اوج پرواز

نگاهت را می پرستم ای نگارم

                                 فدای تار مویت هر چه دارم

........................................

جدایی :

چه تلخ است رمز جدایی ، روزی که آخرین نگاه سرد و بی مهرت را به چشمان اشک آلودم دوختی و گفتی خداحافظ . از .وقتی هم که رفتی من هم سرگردان باغ آرزوهایم شدم و به تو و آخرین نگاهت می اندیشم و آرزو دارم که تو روزی بیایی .

........................................

این جمله ی زیبا رو هم داشته باشین :
عشق تنها چیزی است که با گم شدن از دست نمی رود.

........................................

من درد تو را آسان از دست ندهم

                                            دل بر نکنم ز دوست ، تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

                                           که آن درد به صد هزار درمان ندهم

........................................

این شعر رو سیاووش شمس خونده که منم چون خوشم اومد اینجا نوشتمش :

خسته و تنها ، همدم غمها

                                      در حصار خلوت دل پیچیده فریاد من

نه ایمانی ، نه وجدانی ، جز حیله و نیرنگ

                                    در سرزمین قحطی عشق نشسته ام دلتنگ  

رنجیده از تو ریشه ی جونم

                                   عشق و تنفر ناباورانه آمیخته با خونم 

........................................

مرا یکدم دل از خوبان جدا نیست

                                             ولی صد حیف که در خوبان وفا نیست

به خوبان دل سپردن کار سهل است

                                             زخوبان دل بریدن کار من نیست

........................................

یه تک بیتی ناب!!

صد بار سفرکردم و عاشق نشدم من

                                                    یک بار تو را دیدم و دیوانه شدم من

........................................

خواستم برای از دست دادنش اشک بریزم ولی افسوس تمام اشکهایم را برای به دست آوردنش از دست داده بودم

........................................

اینم به عنوان حسن ختام که واقعآ حرف دلمه :

اگر روزی مردم بر سنگ مزارم بنویسید :

آشفته دلی خفته در این خلوت خاموش ،

                                                         او زاده ی غم بود و ز غمهای جهان گشته خاموش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد