زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

به نام آنکه زیستن زیبا بها و یادگار جانها ، از اوست.

بی تو...

امشب آسمان بی ستاره ام                        امشب رودخانه ی بی ماهی ام

 

امشب مجنون بی لیلی ام                               امشب فرهاد بی  شیرینم   

                             امشب بی تو خانه ی متروکه ام.

امشب زندگی برایم تلخ است               امشب زندگی برایم بی مفهوم است

                             امشب غم تو دارم ، غم تو عزیزم.

امشب...

می خواهم در رودخانه ی اشکهایت تا انتهای ظلمت پارو بزنم تا به تو برسم ای سکان دار کشتی در هم شکسته ام.

اگه من دوست دختر داشتم هاااااااااا این متن پایینی رو واسش تو نامه مینوشتم.

و یا دختر خانوم ها میتو نن واسه دوست پسراشون تو نامه بنویسن.

ای عزیزترینم...

امیدوارم که عشق آتشین مرا که از اعماق وجودم بر می خیزد را پذیرا باشی.

عزیزم من به عهدی که با تو بستم ایمان دارم و تا آخرین نفس قلبم به خاطر تو خواهد تپید و تا ابد به غیر از تو قلبم آشیانه ی هیچ کس دیگر نخواهد شد .

این تنها یک ادعا نیست بلکه حاضرم ثابت کنم آنچنان که تو باور کنی که از ته دل دوستت دارم و این را هم بدان که زندگی بی تو برایم بی مفهوم و پوچ است .

پس...

تو تنها کسی هستی که می توانی به دنیای پوچ من مفهوم بخشی و این همان چیزی است که من از تو میخواهم. 

       خوووووووووووووووووووووووب بییییییییییییییییییییییییییییییییییییید؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد