زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

رازهای عشق!

 راز عشق در آن است که به یکدیگر سخت نگیریم . عشقی که آزادانه هدیه نشود اسارت است.

راز عشق در آن است که در سکوت دست یکدیگر را بگیریم.کم کم یاد میگیریم که بدون کلام رابطه برقرار کنیم.

 راز عشق در مراعات حال دیگریست.هر قدر ملاحظه ی حال دیگران را میکنی ، کسی را که دوست داری بیشتر ملاحظه کن.

راز عشق در آن است که به محبوبتان قدرت و آرامش بدهید و از او قدرت و ارامش دریافت کنید، اما نه با اصرار.!   

راز عشق در آن است که حقیقت اصلی عشق (یعنی تفکر) را از یاد نبری ، آیا یک رابطه ی دراز مدت مهم تر از اختلافات کوچک و زود گذر نیست؟

راز عشق در آن است که به عشق ،بیشتر از یکدیگر احترام بزارید، زیرا عشق هدیه ی ازلی خداوند است.

 

حالا یه سوال فنی() از شما دوست عزیز و گرامی که دارین وبلاگم رو میخونین داشتم:

به نظر شما عشق اگه با یه کم لذت (اشتباه نکنین٬چون کسی که یه کس دیگه ای رو واقعآ دوست داره هیچ وقت اون رو واسه هوس نمی خواد)قاطی بشه خوبه یا بده؟

نظرات 3 + ارسال نظر
.... جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

باید بگم عشق اگه با یه ذره لذت قاطی بشه فقط باعث می شه دو نفر بیشتر نسبت به قبل به هم نزدیک بشن و همدیگه رو دوست داشته باشند البته اگه عشق باشه

البته بهتره این لذت بعد زمانی باشه که مطئنی عشقت ماله توئه
نه اینکه ماله کسه دیگه ای شده و یا تو دستای کسه دیگه ای ژیداش کردی

محمد حسین چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://daneshjoo.iranblog.com

بنظر من بعد از ازدواج عیبی نداره
مثل همه زن و شوهرا
شاید من چون ازدواج مردم اینو گفتم
مطالبت رو توی سایت من هم میتونی ببینی
منو ببخش که کپی کردم بجاش تبلیغت رو هم کردم
خوش باشی
برام نظر یا ایمیل بزار
همین آدرس یاهوش هم مال منه
منتظر حرفات هستم

میلاد سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

عشق بازی جزئی از عشق که تو مترادف اونو یعنی کلمه لذت رو بکار بردی.
ادم باید از دنیا لذت ببره عشق که جای خودشو داره
ولی حیف که این روزا عشق و عاشق واقعی کم پیدا میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد