زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

* عشق نخستین*

همیشه روز آغاز عشق نخستین را به یاد می آورم که برای اولین بار کشاکش عشق را در دل احساس کردم و با خود گفتم اگر عشق این است چه درد جانکاهی است .

دیده بر زمین افکندم و مدتی درازا دنبال آن کس که برای نخستین بار شاید بی آنکه خود بخواهد دلم را آماج تیر عشق کرده بود نگریستم راستی ای عشق چه رهبر بدی بودی آخر چرا یک چنین احساس دلپذیری باید این همه هوس و این همه رنج بدنبال خود داشته باشد

ای عشق دیدی قلب مرا که پیش از این از آتش امید سوزان بود ترک گفته ای ترک گفتی و به جای تو سردی نومیدی و غم را احساس کردم در بهار زندگی خاموش خزانی را در دل خود حکمفرما دیدم اما هنوز همچنان به یاد آن روزگاران هستم که تو به خانه ی دلم فرود آمدی راستی چطور شد که عشق نخستین همان عشقها را از دل من بیرون برد .

چطور شد که اسیر اندیشه و رویایی پایان ناپذیر همه چیز را رها کردم تا شادی غم را احساس کنم.

روز دگر در فراق تو شام شد امروز هم بدون تو گذشت....

نظرات 6 + ارسال نظر
زیتون جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

روز اول عشق
چه زیبا بود و من چه بی خبر ...
من چه عاشق شدم و او چه رحم ...
هر روز همین است بدون او ... بدون او ... بدون او ...

زیتون جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

راستی سال نو مبارک ...

بهاره جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://hamisheh-bahar.blogsky.com

سلام
وبت زیباس
به وب کوچولوی من اگه سر بزنی بینهایت خوشحال میشم
موفق باشی
بای بای

آموزش از راه دور فرهنگ نوین یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.farhangenovin.ir

آموزش از راه دور فرهنگ نوین
--------------------
فرصتی دیگر برای کسب مدارج علمی
با معافیت تحصیلی برای پسران تا سن 24 سالگی
راهنمایی-دبیرستان-کاردانش-پیش دانشگاهی
-------------------------
بازماندگان از تحصیل و سایر علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایند.
www.farhangenovin.ir
-----------------------
هیچ وقت دیر نیست

علی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

آقا دمت گرم. خسته نباشی. ادامه بده...

هستی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک صورتتو خیس کنه اما مجبور باشی بخند بزنی تا نفهمه هنوز دوسش داری.خیلی سخته
وبلاگت خیلی توپه مخصوصا اهنگش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد