زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

هههههههههههههههی روزگار

کاش میشد هیچ کس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی با تو می مانم ولی...
رفتی و گفتی و اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دست های تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود              
-----------------------------                   
می نویسم
می خوانم و فریاد می زنم
همیشه دوستت دارم
اما حیف که
دوست داشتن همیشه کافی نیست......
بی تو دیگه نمی تونم
ذره ذره تموم شدم
ای بی وفا ای مهربون
تو رفتی و تنها شدم
حالا می گم بیا ولی
انگار دیگه نمی تونی
یکی دیگست تو زندگیت
اینو از قلبت شنیدم
می دونی گریه می کنم
شبا یرای عشق تو؟
نمی رسم یه تو ولی داد می زنم دیوونتم

نظرات 3 + ارسال نظر
ahad شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

salam weblage ghashngi darin man hame text haye shero mikham mmnun ke inghad zahmt vase in sait keshidin...ye sar ham be mn bezan

رونیکا شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام وب باحالی داری

جدا از روزگار پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

شمع میسوزد پروانه به دورش نگران منکه پروانه ندارم چه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد