زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

محبوب من

حرف های دلت را خواندم و چقدر به دلم نشست

نمی دانی وقتی میفهمی که یک نفر هست که می توانی به شانه

هاش تکیه کنی و راحت با او حرف بزنی چه حس خوبی بهت دست

میده

حس می کنم خوشبخت ترین آدم دنیا هستم چون عشق تو رو دارم و

این برام کافیه  ،

دیگه نا امید نیستم

دیگه غمگین نیستم

دوست دارم شاد ترین آهنگ دنیا رو بشنوم

دوست دارم  زیبا ترین جمله ها رو برای تو بنویسم اما افسوس که

همه کلمه ها برای وصف تو از ذهنم فرار می کنند چون قدرت

توصیف تو رو ندارند

دلم  با وجود بودن آدم های زیادی که در اطرافش بو د بد جوری تنها

بودوغمگین

اما وقتی تو اومدی دلم به در خانه ی دل تو اومد در زد  در  روکه وا

کردی دید نگاهت با او آشناست حرفت  انگار از تو دل اون وازدهن تو

خارج می شه .

وابستت شد ، عاشقت شد ، دیوانه ات شد

و حالا در جواب این حرف های قشنگت که می دونم از ته دلت

سرچشمه گرفته  نمی دونم چی بگم! چی جور ی سپاس گذار  این

همه لطف و محبت تو باشم

باز مثل همیشه فقط یه جمله می گم:

عزیزم تو بهترینی،دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
افزایش آمار دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام ،
لینک باکس لینکینگ بلاگ اسکای افتتاح شد
برای افزایش چشم گیر آمار و تعداد بازدیدکننگان وبلاگتان کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب وبلاگتان قرار دهید و سپس از طریق ارسال لینک ، لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک

شما در لینک باکس قرار گیرد .
----------------------------------------------------------------------
مزایای استفاده از لینک باکس این است که با این کار وبلاگ شما با تمام وبلاگ هایی که لینک آنها در لینک باکس قرار دارد تبادل لینک داده می شود .
یعنی وقتی شما لینک وب خود را در لینک باکس قرار دهید در واقع با تمام وبلاگ هایی که در لینک باکس هستند تبادل لینک انجام داده اید و این یعنی : « افزایش چشمگیر ، سریع و

فوق العاده ی آمار بازدیدکنندگانتان و همچنین افزایش پیج رنکتان در گوگل .»
----------------------------------------------------------------------
اما مزایای لینک باکس ما :
1- لینک باکس ما اولین لینک باکس رسمی موجود در سرویس دهنده BlogSky می باشد .
2- سادگی بالای آن
3- حجم فوق العاده کم و کلیک بالای لینک باکس
(حجم کم مشخصه ی مهمی برای یک لینک باکس است چون به هیچ وجه باعث کاهش سرعت لودینگ سایت نمیشود)
---------------------------------------------------------------------
دریافت کد : (کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب خود کپی کنید)

<center><iframe border="1" frameborder="1" width="470" height="300" name="linkbox"

src="http://linking.blogsky.com"></iframe></center>

---------------------------------------------------------------------
سپس از طریق آدرس زیر لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
http://linking.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1
---------------------------------------------------------------------
با لینک باکس ما منتظر افزایش آمار خود باشید .

yashar دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ http://bit.ly/67w8Iq

سلام خوبی مرسی از مطالب خوبت .قالب وبلاگت هم زیباست در خدمتت هستم خواستی به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد