زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زندگی

 

از من پرسید زندگی رو بیشتر دوست داری یا من رو؟

گفتم: زندگی رو...قهر کرد و رفت و منم تنها شدم...

با وجودی که خبر نداشت

تموم زندگیم بود

 

 

 

وقتی اشتباه بزرگی ازش سر زد و نتونستی ببخشیش...فکر نکن گناهش بزرگه...

بدون که روح واقعا کوچیکی داری

 

.از قلبت پیروی کن تا هرگز پشیمان نشوی .

.بزرگترین درس زندگی را بیاموز:عشق و فراموشی وبخشش .

.عشق ترکیبی از قالب دو روح در تن است .

.فقط یک شادی در زندگی وجود دارد دوست داشتن و دوست داشته شدن .

.سرخ شدن چهره رنگ پاکدامنی است .

.عشق مانند زبانه آتش است طلائی وسرشار از گرما .

.............................

دلم می خواد داد بکشم ز غصه فریاد بکشم-

برم تو اسمونا دستی رو چشمات بکشم

بگم فقط مال منی صدای اواز منی

دلم می خواد باز دوباره برم و فریاد بکشم

بگم که اغوش منی صدای خاموش منی

دلم می خواد برم سفر برم از اینجا بی خبر

برم به شهر عاشقی بگم فقط مال منی

 

............................................

اگه می تونستم تو دنیا یه چیز دیگه باشم -

می خواستم اشک تو باشم...

که تو چشمات متولد بشم

روی گونه هات زندگی کنم

و

روی لبهات بمیرم

..................................

می دونی قشنگی راه رفتن زیر بارون چیه؟

اینه که هیچکی نمی تونه اشکات ببینه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد