زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

زیباترین جملات عاشقانه

مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که برای یک عشق رمانتیک همیشه بدانها نیاز داریم

عشق و دوستی

این دو یکی نیست...اشتباه نشود!

عشق همان دوست داشتن نیست

عشق رویائی است و دوست داشتن دنیائی

دوست داشتن با عشق مقایسه نمی شود که اگر بشود

از بین خواهد رفت

عشق خلقت خداست و دوست داشتن

خلقت عقل و دل انسان...

عشق همچون خدا یکی است و برای هر انسان

می تواند به تعداد انسانهای دیگر باشد

جدائی برای عشق مرگ است در حالی که

دوست داشتن می تواند برای مصلحت دیگری جدائی را تصمیم بگیرد

عشق روحانی است ولی دوست داشتن جسمانی

جسم میمیرد ولی روح جاودانه است

کسی نمی تواند عشق را کنترل کند چرا که در عشق عقلی نیست

عشق را معنی کردن گناه است چرا که در لغات ناچیز زبان نمی گنجد

معنی کردن آن برابر با محدود کردن آن است

ولی دوست داشتن محتاج معنی کردن آن است

دوست داشتن با دل انسان است ولی عشق با جان....

عشق غرور را از انسان می زداید ولی دوست داشتن با غرور رشد می کند

عشق از نظر خدا پاک است

و دوست داشتن از نظر انسان...

خدا عشق است و انسان دوست داشتن...

بدرستی که خدا برتر از انسان است....

.................................

ممنون میشم نظرات شما رو بدونم:avareh121

نظرات 14 + ارسال نظر
che farghi mikone دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

ey kash hamye adama makhsoosan pesara in fargho mifahmidan
دو دوست با پای پیاده از جاده ای در بیابان عبور می کردند. بین راه سر موضوعی اختلاف پبدا کردند و به مشاجره پرداختند.یکی از آنها از سر خشم، بر چهره دیگری سیلی زد . دوستی که سیلی خورده بود سخت آزرده شد ولی بدون آنکه چیزی بگوید، روی شنهای بیابان نوشت:امروز بهترین دوست من ، بر چهره ام سیلی زد.آن دو کنار یکدیگر به راه خود ادامه دادند تا به یک آبادی رسیدند. تصمیم گرفتند قدری آنجا بمانند و کنار رودخانه استراحت کنند. ناگهان شخصی که سیلی خورده بود، لغزید و در رود افتاد. نزدیک بود غرق شود که دوستش به کمکش شتافت و او را نجات داد. بعد از آنکه از غرق شدن نجات یافت، بر روی صخره ای سنگی این جمله را حک کرد:
امروز بهترین دوستم، مرا نجات داد.دوستش با تعجب از او پرسید: بعد از آنکه من با سیلی تو را آزردم، تو آن جمله را روی شنهای صحرا نوشتی ولی حالا این جمله را روی صخره حک می کنی؟
دیگری لبخند زد و گفت:وقتی کسی ما را آزار می دهد، باید روی شنهای صحرا بنویسیم تا بادهای بخشش، آن را پاک کنند ولی وقتی کسی محبتی در حق ما می کند باید آن را روی سنگ حک کنیم تا هیچ بادی نتواند آن را از یادها ببرد...

سهراب سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://roa3.blogfa.com/

بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …




باران پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

بسیار زیبا و با مفهوم بود برای ما که این تفاوت عظیم را درک نمیکنیم

محسن جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.mamatir.40s.ir

سلام دوست عزیز
متن جالبی بود البته برای من
شما عشق رو بالاتر از دوست داشتن دونستید ولی دکتر شریعتی دقیقا عکس این قضیه فکر می‌کنه!
خواهشا برای گفته‌هاتون دلیل بیارید و برای من ارسال کنید
اگه می‌شه برای ایمیل من ارسال کنید
واقعا منتظر جوابتون هستم
خوش باشید ...

amir سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
من از یه خانم محترمی خوشم اومده
به عبارتی همکلاسیمه
از دو ترم پیش خواستم پاجلو بذارم و بگم
که بالاخره این ترم رفتم جلو و گفتم ازش خوشم اومده اما بازم نتونستم خیلی خوب بگم
بهم گفته که حرفاتو برام ایمیل کن
خواستم براش بنویسم اما نتونستم
نمیدونم چکار کنم
یه نفر کمک کنه

سعید اورنگی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://ghalbezakhmi.persiangig.com

با سلام وخسته نباشید خدمت شما.کلا جملات قشنگی تو این سای هست همه ی جملاتتون خوب نیست چون که عالیه فوق العاده است.دستتون درد نکنه.
اگر دیدی جوونی ریش گذاشته بدون دوست دخترش تنهاش گذاشته..........

ناهید دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.nahid.0261@gmail.com

نیلوفر چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
خسته نباشین
منم با شما موافقم.واقعا هم همینطوره
دوستیرو خودمون طرح میکنیم ولی عشق باید بوجود بیاد

مریم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام من امروز دلم گرفته بود سایت شما رو دیدم من یکی رو 7سال دوست داشتم ولی به دلایلی نشد کنارهم باشیم و حالا چند ماهه ازدواج کردم وبه خاطر مصلاحتی جدایی رو پیش گرفتیم ولی برای من سخته چون شاید جسمش جدا باشه و روح و رفتارش همیشه کنارمه نمیدونم چکار کنم مخصوصا که همسرم اصلا اونجوری که میخوام نیست یک مشاور تلفنی میخوام اگه میشناسید بهم راهنمایی کنید

مهسا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://kamyaranian.blogfa.com

سلام واقعا جمله هاتون زیبا وبا مفهوم بودن

مهسا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://kamyaranian.blogfa.com

من عاشق یه نفر شدم میخوام عشقمو ثابت کنم ولی نمی تونم خواهش میکنم کمکم کنید

maryam یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

salam mammon ziba bood man ashegham hamino bas

پسرک عاشق جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.donya-e-eshgh.blogfa.com

مطالبت خیلی خیلی قشنگه!
خوشحال میشم واس تبادل لینک به ما سر بزنی...

... دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ق.ظ http://www,delester0011.blogfa.com

,وری گود بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد